Cookie Policy

Na službenim internetskim stranicama koriste se tehnički tzv. kolačići (cookies) – tekstualne datoteke koje na računalo korisnika smješta internetski poslužitelj (server), putem kojeg davatelj usluge pristupa Internetu (ISP) prikazuje web stranicu.

Politika zaštite osobnih podataka i Obavijest o obradi osobnih podataka

Voditelj obrade osobnih podataka

Voditelj obrade osobnih podataka je trgovačko društvo INKASO.HR d.o.o. za naplatu potraživanja, Ulica Lorenza Jägera 5, 31 000 Osijek, RH, OIB 82925459345.

Subjekti obrade (Ispitanici)

Subjekti obrade ili Ispitanici su dužnici od kojih voditelj obrade potražuje i naplaćuje svoje potraživanje, kao i sve druge osobe koje imaju pravni interes vezan za pojedinačnog dužnika primjerice jamci ili osobe koje u ime i za račun dužnika vrše plaćanja.

Izvori iz kojih se prikupljaju osobni podaci

  • Izravno od dužnika, njihovih odvjetnika, te od osoba koje u ime i za račun dužnika vrše plaćanja duga ili potražuju povrat preplaćenih iznosa;
  • Trgovačkih društava s kojima je dužnik zaključio ugovor, a potraživanje iz tog ugovora je preneseno na voditelja obrade kao novog vjerovnika;
  • Javno dostupnih baza podataka i javno dostupnih registara;
  • Državnih tijela, javnih ustanova, kao od svih osoba koje obavljaju djelatnosti od javnog interesa poput javnih bilježnika, matičnih ureda i sličnih organizacija;

Kategorije osobnih podataka Ispitanika koji se obrađuju

  • Osnovne identifikacijske podatke kao što su: ime i prezime, datum i mjesto rođenja, državljanstvo, OIB broj, prebivalište ili boravište, potpis;
  • Kontaktne podatke poput telefonskog broja i e-mail adrese, te pisanu i elektroničku komunikaciju;
  • Podatke o profesionalnom statusu poput naziva poslodavca ili naziva obrta u vlasništvu dužnika;
  • Podatke o financijskom statusu poput informacija o postojećem dugu i uplatama, broja bankovnog računa;
  • Podatke o pravom statusu poput podatka iz sudskih i ovršnih postupaka protiv dužnika koji se vode radi naplate ili postupaka iz osobnog stečaja potrošača;
  • Pisanu i elektroničnu komunikaciju sa dužnikom
  • audio zapisi telefonske komunikacije pozivnog centra;

Svrha obrade osobnih podataka Ispitanika

Svrha obrade osobnih podataka Ispitanika je obavljanje osnovne djelatnosti voditelja obrade – naplata potraživanja od dužnika u što su uključeni i pomoćni poslovi koji su nužni za obavljanje osnovne djelatnosti poput analize portfelja i analize financijskog stanja, pravilnu identifikaciju prilikom komunikacije, pravovremene odgovore na razne zahtjeve Ispitanika ili državnih tijela.

Pravna osnova za obradu osobnih podataka

  • obrada na temelju ugovora u kojemu je Ispitanik ugovora strana – primjerice slučaj kada Voditelj obrade temeljem ugovora o ustupu tražbine stupa na mjesto Ispitanikovog vjerovnika, a tražbina je nastala na temelju ugovora između bivšeg vjerovnika i Ispitanika;
  • obrada na temelju pravnih obaveza – primjerice na temelju propisa koji reguliraju računovodstvene poslove ili propisa iz radnih odnosa;
  • obrada radi izvršavanje zadaće od javnog interesa ili pri izvršavanju službene ovlasti Voditelja obrade;
  • obrada koja je nužna kako bi se zaštitili ključni interesi Ispitanika – primjerice slučaj kada Ispitanik ima pravo na povrat preplaćenih sredstava;
  • obrada na temelju legitimnog interesa – Voditelj obrade kod ovog temelja obrade provodi test razmjernosti;
  • obrada na temelju izričite privole Ispitanika – Ispitanik može povući privolu u svako doba;

Primatelji osobnih podataka Ispitanika

Voditelj obrade može prilikom obavljanja svoje osnovne i pomoćnih djelatnosti, a u koju svrhu i obrađuje osobne podatke Ispitanika, otkriti osobne podatke Ispitanika drugim Primateljima poput ugovornih partnera koji društvu voditelju obrade pružaju razne usluge u procesu naplate potraživanja, a to su primjerice odvjetnici, revizori i knjigovodstveni servisi, dobavljači IT sustava i rješenja, novi vjerovnici kojima voditelj obrade ustupi potraživanje, državna tijela, osobama koje nastupaju u ime i za račun dužnika i sličnim Primateljima.

Izvršitelji obrade osobnih podataka Ispitanika

Voditelj obrade može prilikom obavljanja svoje osnovne i pomoćnih djelatnosti, temeljem odgovarajućeg ugovora u svrhu u koju i obrađuje osobne podatke Ispitanika, angažirati pravne ili fizičke osobe ili tijelo javne vlasti, primjerice odvjetnike i knjigovodstvene servise, da u ime Voditelja obrade vrše obradu osobnih podataka Ispitanika.

Prava Ispitanika

  • Pravo na brisanje osobnih podataka ili Pravo na zaborav – pravo da Ispitanik zatraži od Voditelja obrade brisanje osobnih podataka koji se obrađuju, što je moguće u zakonom predviđenim slučajevima;
  • Pravo na obaviještenost – pravo da Ispitanik zatraži od Voditelja odrade informacije o načinu obrade svojih osobnih podataka;
  • Pravo pristupa osobnim podacima – pravo da Ispitanik pristupi svojim osobnim podacima koje Voditelj obrade obrađuje;
  • Pravo prigovora na obradu osobnih podataka – pravo da Ispitanik prigovori obradi osobnih podataka od strane Voditelja obrade u zakonom predviđenim slučajevima;
  • Pravo na ispravak – pravo da Ispitanik da ispravi točnost i ažurnost osobnih podatak koje Voditelj obrade obrađuje, kao i pravo na ograničenje obrade osobnih podataka u zakonom propisanim slučajevima;
  • Pravo na prenosivost podataka – pravo da Ispitanik prenese osobne podatke drugom voditelju obrade;
  • Pravo na povlačenje privole – pravo da Ispitanik povuče danu privolu za obradu osobnih podataka;

Ispitanik sva prava može ostvariti podnošenjem pisanog zahtjeva putem kontakt podataka koju su dolje navedeni, te će društvo IHR odgovoriti na svaki zahtjev u roku od 15 dana.

Vremenski okvir obrade osobnih podataka

Voditelj obrade osobne podatke Ispitanika obrađuje za vrijeme koje potrebno za izvršavanje osnovne i pomoćnih djelatnosti voditelja obrade. Nakon potpunog namirenja potraživanja, voditelj obrade čuva osobne podatke najmanje 10 godina od namirenja, uz mogućnost duljeg čuvanja osobnih podataka ako je to nužno, sve sukladno procjeni Voditelja obrade. Osobne podatke koji se koriste u računovodstvene svrhe voditelj obrade čuva u vremenskom periodu koji je propisan propisima o računovodstvu. Audio snimke telefonskih razgovora kontakt centra voditelj obrade čuva za vrijeme od 2 godine od snimanja.

Kontakt podaci i zaštita podataka

Voditelj obrade je osigurao da je pristup osobnim podacima Ispitanika omogućen isključivo ovlaštenim osobama nakon što su iste ispunile formalne zahtjeve u pogledu čuvanja povjerljivosti.

Prigovor možete podnijeti na e-mail adresu: ured@inkaso.hr.

Top

Na službenim internetskim stranicama koriste se tehnički tzv. kolačići (cookies). Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close